• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

cash2you, ansökan behandlas

merasta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Mars 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej..har sedan tidigare ett lån på 4000 kr hos cash2you. I onsdags gjorde jag en ny ansökan på nätet för att låna 15000 totalt..fick upp på skärmen att ansökan behandlas och jag signerade med bank id..har inte hört något mer än att jag fick ett mail igår att dom tagit creditsafe på mig..nu till min fråga, blir jag beviljad eller inte, när får jag veta? Vad tror ni? Tacksam för svar:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej..har sedan tidigare ett lån på 4000 kr hos cash2you. I onsdags gjorde jag en ny ansökan på nätet för att låna 15000 totalt..fick upp på skärmen att ansökan behandlas och jag signerade med bank id..har inte hört något mer än att jag fick ett mail igår att dom tagit creditsafe på mig..nu till min fråga, blir jag beviljad eller inte, när får jag veta? Vad tror ni? Tacksam för svar:)

jaha , konstigt, har du skrivit rätt mejladress då, de bruka ju svara inom ett timme , allafall om man får avslag vet jag.
 

merasta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Mars 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja jag har uppgett rätt mejladress och även mobilnr.. jobbigt att inte veta im man blivit beviljad eller inte. .
 

merasta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Mars 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
nähä inget på posten idag, antar att jag fått avslag då:( tänker att jag redan har lån där så behöver dom väl inte godkänna autogiro eftersom jag redan betalar till dom genom det? så då borde jag väl redan ha fått pengarna om jag hade blivit beviljad, eller??
 

Silver

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
19 April 2013
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Jag har fått avslag då. Har du provat att maila och fråga om du är godkänd?
 

merasta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
7 Mars 2014
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Gör det så slipper du gå runt och undra. Det behöver inte betyda avslag eftersom de skickar svar om detta också.

Dom säger ju att dom skickar ett sms när pengarna är på väg så förmodligen har jag fått avslag men jag har skickat ett mail nu men inget svar än så länge..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp